Zastavená pohotovosť v Trenčíne: Problémom je neuhradený poplatok!

Ambulantná pohotovosť pre dospelých v Trenčíne v súčasnosti nefunguje. Ministerstvo zdravotníctva (MZ) vysvetlilo, že uchádzačovi o prevádzkovanie od 2. júla nebolo možné vydať povolenie, pretože neuhradil potrebný poplatok. Deklarovalo, že situáciu rieši. Prevádzkovateľa hľadá, vyhlásilo výberové konanie.

“V čase, keď sa vyhlasovalo druhé kolo výberového konania na 27 bodov ambulantných pohotovostných služieb (APS) bolo v procese vydávanie povolenia pre úspešného uchádzača na pevný bod APS Trenčín. Tento uchádzač však neuhradil správny poplatok a tak mu nebolo možné vydať povolenie na prevádzkovanie APS od 2. júla na najbližších šesť rokov a konanie bolo zastavené,” uviedli z komunikačného oddelenia rezortu.

Spoločnosť RZP Trenčín, ktorá dosiaľ ambulantnú pohotovosť prevádzkovala, reagovala, že rezort konanie o vydanie povolenia zastavil neuvážene. “Ministerstvo neurčilo žiadnu lehotu na úhradu poplatku, zároveň sme poslali list ministerke zdravotníctva, na ktorý doteraz nereagovala,” uviedla spoločnosť v stanovisku, ktoré TASR poskytol jej hovorca Andrej Luprich. Poukázala na to, že rezortu ponúkla niekoľko riešení, aby mohla ambulantná pohotovosť pokračovať. “Zostali však bez reakcie,” dodala.

Rezort zdravotníctva uviedol, že vzniknutou situáciou sa intenzívne zaoberá. Vyhlásil výberové konanie na prevádzkovanie ambulantnej pohotovosti. Záujemcovia sa doň môžu prihlásiť do do 3. septembra.

ilustračný obrázok: unsplash

zdroj: TASR

Total
0
Shares
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Related Posts